vineri, 14 septembrie 2007

vineri

Inca o zi de vineri minunata, am muncit, m-am facut ca muncesc, am citit Jurnalul National, am aflat ca vine Beyonce la Cluj. Ma doare spatele, ma trage curentul de la veluxul din spatele meu. Azi n-am avut rabdare sa citesc toata politica de cacat, am vazut numa barba lu' Daniel, o barba scarboasa de popa ortodox mucegait. Si am facut blogul asta, inca nu-s foarte lamurit ce vreau sa fac cu el. Hotaratoare cred c-a fost emisiunea de aseara de la Ciutacu, bloggerii astia is deja niste mici vedete vad. Totusi, departamentele de marketing ale marilor firme se cam pisha pe marketingul de blog, asa ca nu stiu inca ce viitor are forma asta de comunicare, da-s foarte curios cati o sa-mi viziteze blogul asta.

Un comentariu:

Stefan Manea (fanel) spunea...

Ha ha ha ai reusit :)))'iesti' vedeta.